Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с блока за управление на климатика и парното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с блока за управление на климатика и парното

    Значи проблема ми е следния:
    Днес реших да си сменя крушката на врътката за положението на клапите,че не светеше.Запоих си нова крушка ,сглобих и сега не работи врътката коректно.Духа ми само на централния въздуховод и това дето се променя е само като е на макс за стъклата се включва нагреватела и климатика,не променя положенията.Всичко съм сглобил уж както трябва и не работи.След това го разглобявах тоя блок още една камара пъти и не виждам какво не е наред.Търсих с търсачката и не открих нищо.Ако някой знае какъв е проблема моля да ми помогне да си оправя колата.
    sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

  • #2
    Ами освен пак да го разглобиш...Ти разглобя ли страната откъм врътките?Щото аз го направих първия път без да е нужно и после едва нацелих просветите на врътките да напаснат...
    Alfa 156
    ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
    sigpic

    Comment


    • #3
      Всички врътки съм ги позиционирал правилно.Въртят се по всички позиций,за топло и студено,както и за степените на вентилатора работят,но за позицийте на клапите,се мести по позицийте но не реагира.
      sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

      Comment


      • #4
        Намести си кабелите зад СД-то и въобще всички жици там. Има вариант при обратното сглобяване да си натиснал пластмасовия въздуховод отзад и да е блокирала клапата. Може и така "профилактично" да го "посъветваш" та да се отпъне Ял съм го това дърво - кабелите за усилвател натискаха въздуховода като бутна СД-то докрай.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          Ми аз го пробвам при разглобена централна конзола.Като дам на контакт се чува едно от моторчаетата да бръмчи за малко и спира.Пробвах да изключа едната букса от блока и веднага прехвърля на стъклото,но шашка една камара неща.направо откачих днес 5 часа се балтая.Както обичам да казвам/от никъде не издиша,а спада/.Преди да го разглобя днес всичко си работеше перфектно,освен крушката.Раглобил съм го кадърно,не ми е за първи път,а се яви проблем за който нямам идея от къде дойде.Мерих и лентовия кабел вътре /здрав е/. Сега съм откачил акумулатора да седи до утре сутрин да видим какво ще стане.Даже не съм сглобявал конзолата,защото ме съмнява,че пак ще се раглобява тоя блок,но реших да питам,да събера мнения. Сега ще ида до гаража да огледам кабелите,дето влизат в блока за управление,като при вадене ги поопънах леко,нещо да не се е откачило,но ме съмнява.

          Сега пак проверих всичко си е включено където си трябва.Утре ще се ходи на електричар.Не ги чувам много нещата с тоците.
          Last edited by tonov; d.m.y г., 21:51.
          sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

          Comment


          • #6
            Намерих си с търсачката подобна тема.Стана ми ясно за какво иде реч,но все пак благодаря на колегите,че взеха отношение към проблема ми.
            sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

            Comment


            • #7
              Оказа се че блока за управление е здрав,вчера пробвах с един работещ,докато един приятел замерваше моя и ефекта беше същия.Когато изключа буксите в ел.блока,моторчето дето мести клапите се позиционира в положени само на предното стъкло и след като ги включа се позиционира в положение на централни въздуховоди,или в крайно ляво и крайно дясно положение/значи моторчето си работи коректно/И сека изпаднах в дупка/какво се случи/.Днес със същия мой приятел ще мерим по колата,Той предполага,че е влезло в авариен режим,защото клапата за затваряне на въздушния поток не ми работи както трябва,чува се постоянно как приклопва,заседнала е може би или се е скапало нейното моторче,което беше така и преди да сваля ел.блкока за управление,но днес ще се разбере,или поне се надявам да разберем,защото вече два дена карам с разглобена конзола и стърчащи кабели.Ако някой е в час със този род проблеми,моля да ми съдейства с някакви напътствия.Благодаря ви предварително.
              sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

              Comment


              • #8
                Дойде време да споделя,как си реших проблема с управлението на клапите,така или иначе си водя монолог.След като си играхме с моя приятел и замерихме всичко по веригата и се установи,че всичко е в изправност,реших да ида на диагностика в Стил ауто.Хората ми казаха,че след като съм свалил ел.блока с управлението,не е трябвало да давам на контакт,а аз си запалих колата,за да я вкарам в гаража.Климатроника е набил една камара грешки и е влезъл в авариен режим.Изчистиха ги,настройха ми клапите,защото днес от тях разбрах,че може да се променят режимите на работа на тези клапи.Сега ми ги настроиха,много практично,както и да променям пузицийте,притока на предното стъкло не спира нацяло и ми затвори централния въздуховод,защото на мен лично не ми харесва да ми духа във физиономията/лятото веждите ми са пред замръзване,а зимата ми се пали бритона/.Имах и грешка на клапата за вътрешната циркулация,за това не ми работеше коректно и поклопваше през няколко минути.Сега всичко си е шест и работи перфектно.За да не влезете в моя проблем,не давайте на контакт,когато са изключени буксите от ел.блока.Аз не подозирах,че е възможно да ми набие една камара грешки на климатроника,но сега вече знам,като почти два дена карам със стърчащи букси и кабели около себе си.Дано е полезна тази информация на някой.
                sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
                  Дойде време да споделя,как си реших проблема с управлението на клапите,така или иначе си водя монолог. ...
                  ....ще е полезна тази информация на някой.
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                  Comment


                  • #10
                    Здравейте колеги.Моя проблем пак се появи.Наложи се вчера да си сваля акумулатора,за да запалим една кола и след като го върнах,настройките на клапите заминаха в историята.Ходих пак в същия сервиз,те са готови пак да ги оправят,както го направиха и предния път,но въпроса ми е,някой знае ли,защо си забрави настройките тоя климатроник.Как да се запаметят трайно.До сега при сваляне на клемите не ми е правил такива магарий.Нямам желание,да се абонирам в сервиза,за да ми чистят грешки и да настройват клапи при всяко махане на акумулатора.
                    sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                    Comment


                    • #11
                      Не знам фаталитито с резетването на ЕКУ-то дали не влияе и на климатроника.Ако искаш опитай...
                      Alfa 156
                      ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
                        Здравейте колеги.Моя проблем пак се появи.Наложи се вчера да си сваля акумулатора,за да запалим една кола и след като го върнах,настройките на клапите заминаха в историята.Ходих пак в същия сервиз,те са готови пак да ги оправят,както го направиха и предния път,но въпроса ми е,някой знае ли,защо си забрави настройките тоя климатроник.Как да се запаметят трайно.До сега при сваляне на клемите не ми е правил такива магарий.Нямам желание,да се абонирам в сервиза,за да ми чистят грешки и да настройват клапи при всяко махане на акумулатора.
                        Ако допуснем, че поради някаква причина блокът-управление си губи настройките при изключване на захранването, тогава защо климатикът не е заработил нормално с управлението на твоя приятел?
                        След като направихте пробата с това управление, той върна ли го на неговата кола и ако да, как работи при него? Добре би било, ако има възможност да тествате твоето управление на друга кола. Така ще се потвърди или отхвърли теорията със забравянето на настройките.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Ако допуснем, че поради някаква причина блокът-управление си губи настройките при изключване на захранването, тогава защо климатикът не е заработил нормално с управлението на твоя приятел?
                          След като направихте пробата с това управление, той върна ли го на неговата кола и ако да, как работи при него? Добре би било, ако има възможност да тествате твоето управление на друга кола. Така ще се потвърди или отхвърли теорията със забравянето на настройките.
                          Неговото го върнахме на колата му,и си работи,но не съм закачвал моето на неговата кола.Утре пак ще ида да я оставя в сервиза да умуват,защо си забравя настройките.Или по точно,защо влиза в авариен режим.Ще ги видя какво ще направят.
                          sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                          Comment


                          • #14
                            И да им пратиш много здраве на твоите майстори "Хората ми казаха,че след като съм свалил ел.блока с управлението,не е трябвало да давам на контакт, ..."
                            Аз съм карал няколко пъти колата без модула и не съм имал проблеми , мисля си да не би някаква оттечка да се е случила от поялника докато си запоявал крушката и да си е заминал блока.
                            AR 156 1.8 TS + LPG

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от nightsurfer Покажи съобщение
                              И да им пратиш много здраве на твоите майстори "Хората ми казаха,че след като съм свалил ел.блока с управлението,не е трябвало да давам на контакт, ..."
                              Аз съм карал няколко пъти колата без модула и не съм имал проблеми , мисля си да не би някаква оттечка да се е случила от поялника докато си запоявал крушката и да си е заминал блока.
                              Ми не знам какво стана.Аз не казвам,че са велики майстори .За това днес ще ходя при друг.Всичко е възможно.Блока го мериха,до колкото е възможно /преди да ида в сервиза,носих блока на едни компютърджий/.Не разбирам грам от тоци.Искам да си работи всичко,както трябва и обикалям по сервизите.Повечето мигат все едно ги вали дъжд.Ако е от блока ,щеше да си тръгне всичко както трябва,като направих проба с друг.Предния път като ходих в Аутостил,с очите си видях че беше набило една камара грешки,Ония ги чисти,прави настройки/аз съм описал по горе в постовете/.Ще видим днес другите какви ще ги свършат.Дано да ми отстранят проблема,че зор се кара без да се обдухва стъклото,/поти се/докато загрее целия салон си е празник/залягам догато шофирам/,гледам пътя през амбразурки все едно съм с танк.
                              sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                              Comment

                              Working...
                              X